вторник, 30 ноември 2010 г.

Мъничко Blog Candy / Little Blog Candy


Здравейте, приятели! На 01.12.2010г. моя блог навършва 3 месеца от своето създаване. По този случай реших да направя едно съвсем скромничко Blog Candy. Условията са много лесни и ако желаете може да се включите до 15.12.2010г. (до края на деня).
Hi, my friends! At the 1 of December 2010, my Blog will have 3 Months from his begining. In this occasion, I dicided to do a little bit Blog Candy. The conditions are very easy and if you want to take part, you can do it till the 15.12.2010 (to the end of the day).

Условията за да участвате са:
1 – Станете ми последовател (ако вече не сте).
2 - Споделете моето Blog Candy с пост в блога си, както и на лентата си със снимки и линк към блога. Просто кликнете с десния бутон върху снимката, за да я изтеглите.
3 - След като направите това в блога си , добавете линк към Inlinkz . За да поставите името си в списъка и да бъдете в тиража.

The conditions are:
1.-You have to be my followers(if you are not yet)
2.-Share my Blog Candy with a post in your Blog, as in the band with photos and a link at the blog. Too simple you can press the right button over the photo to drowing it out.
3.-After you have done it in your blog, add a Link with Inlinkz, you will add your name in the register and to be in the circulation.

А ето и описание на скромната награда...
1 - един сладък, осеян със сърчица PVC плик, в който ще бъде събрана наградата
2 – 4 бр. разноцветни панделки, всяка по 15м
3 – 10 бр. двустранни дизайнерки хартии А4
4 – 6 бр. разноцветни картони А4
5 – 1 бр. плик с блестящи стикери – сърчица 50 бр.

Now you can see the simple awards:
1- a sweet PVC envelope studded with little hearts, into which you will collect the awards
2- 4 different colours ribbons,15 linker meters everyone.
3- 10 bipartete disigned slips of paper A4.
4- 6 different colours A4.
5- 1 envelope with shining stickers-hearts-50 pices.


12 коментара:

  1. Ади, включвам се с най-голямо удоволствие, защото наградката ти ми харесва изключително много.
    Исках да ти споделя колко много харесвам нещата ти. Имаш неповторим усет за красивото и стил, а творенията ти са много нежни. За тези скромни на пръв поглед три месеца определено успя да ме спечелиш с всичко, което правиш. Желая ти още много постове, още много пъти по три месеца и хиляди приятели и последователи!

    ОтговорИзтриване
  2. Нети, много ти благодаря за милите думи.Коментара ти направо ме разтопи:)Толкова мило и мотивиращо нещо, биха ми казали само най-близките ми.Прегръщам те и много се радвам, че картичките ми те радват.

    ОтговорИзтриване
  3. Ади, честито! Много ми харесват нещата, които твориш - изчистени и винаги много елегантни! Желая ти всичко най-прекрасно и много ноив приятели пкрай това чудесно хоби!
    Тъй като досега нито веднъж не съм успявала да добавя линк към кенди в блога ми в лентата встрани, просто яно нещо не правя както трябва,ще пробвам да го постна в публикация.

    ОтговорИзтриване
  4. Честито и от мен Ади! Картичките ти са много красиви и семпли и цветовите комбинации са перфектни.Успех!

    ОтговорИзтриване
  5. Мила Ади, поздравявам те за мини юбилея. Още от първите ти публикации ми направи впечатление, че картичките, които изработваш със сръчните си ръчичики са стилни, изпипани и в тях е вложена мисъл. За мен картичките ни изразяват вътрешното ни аз и твоето аз ми харесва. Пожелавам ти творческо вдъхновение и много книжни феи, които в своя приказен полет в книжния свят да спират на кратка почивка в блогът ти.

    ОтговорИзтриване
  6. Ади, честити 3 месеца на блога ти!
    Желая ти още много по толкова :)
    Нека творческите ти идеи никога да не стихват!

    ОтговорИзтриване
  7. АДИ , ЧЕСТИТО. Много красота има в твоя блог. Поздравявам те за всичко ,което правиш.

    ОтговорИзтриване
  8. Ади, поздравления за мини-юбилея и за всичко , което правищ! Впечатлена съм от всичко, което си показала - много красиви проекти! Пожелавам и за в бъдеще чвого творчески вдъхновения и все така нестихващи творения!

    ОтговорИзтриване
  9. Ето и аз се нареждам!Забелязах те отдавна с твоите красотички и почти бях сигурна , че съм ти последовател, но нещо съм се объркала. Няма значение всъщност това, по- важното е че произведенията ти много ми харесват и ти пожелавам от все сърце да имаш време да ни радваш очите и сърцата!

    ОтговорИзтриване
  10. Честит първи полурожден ден :))), Ади!
    Пожелавам ти още дъъъълго време да радваш очите.

    ОтговорИзтриване
  11. Поздравления и от мен за тримесечието на блога ти Ади!Много красиви картички твориш.Кендито е страхотно нищо,че го наричаш "мъничко".Благодаря за възможността.....Пожелавам си да го спечеля.:)))

    ОтговорИзтриване
  12. Честито! :)
    Пожелавам ти още много празници и мноооого красиви картички! :)
    Ганима

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен!
Your opinion is important to me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...