понеделник, 14 март 2011 г.

Книгоразделители

Ако и вие като мен сте почитатели на книгите и четенето изобщо, то знаете колко е приятно да отбелязвате страницата, до която сте стигнали, не просто със старо билетче или непотребна визитка, а с нещо красиво и създаващо настроение. От време на време и аз в моята работа се отдавам на създаването на книгоразделители. И колкото повече навлизам в техния свят, толкова повече се изненадвам колко красиви и разнообразни могат да бъдат. Днес на вашето внимание са няколко модела, които съм правила от известно време насам.




6 коментара:

  1. Много са сладки. Този с пеперудките най-много ми харесва. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много красиви и стилни книгоразделители!

    ОтговорИзтриване
  3. книгоразделителите са страхотни

    ОтговорИзтриване
  4. Супер са! Аз съм най-впечатлена от триъгълния, може би защото е най-нестандартен.

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни са, много ми харесват :)

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен!
Your opinion is important to me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...