събота, 11 юни 2011 г.

Сватбена покана в бежово и сьомга

Вече знаем, че лилавото, розовото и пепел от рози бяха, и все още са, най-актуалните цветове за пролетно-летните сватби, през тази година. Само че пролетта вече отмина, а с нея и тенденциите й. За младоженците, на които им предстои такова важно събитие през втората половина на годината, е добре да знаят, че актуалните цветове вече са коренно различни и малко необичайни. Бежово, сьомга, кафяво и оранжево ще бъдат актуалните съчетания през есента, поне така твърдят модните спецове. 
Повлияна от тази модна вълна, предлагам на вашето внимание една много семпла картичка-покана в бежово и сьомга.
С нея смятам да взема участие в предизвикателството на Ирена за Картичкофурии - "Изчистена и семпла картичка".
For English, please use Google translate on the side bar. Thank you!

6 коментара:

  1. Адинце, наистина комбинацията от цветове ми е доста интересна и необичайна за сватба, но щом това е на мода, коя съм аз да се съмнявам :)
    Радвам се че намери време да направиш картичка за предизвикателството зададено от мен при Картичкофуриите!

    ОтговорИзтриване
  2. Много нежна покана. Харесва ми комбинацията от цветове и нежния релеф върху основата. За цветето нямам думи - чудно е!

    ОтговорИзтриване
  3. Това цвете - очите ми останаха в него! Трудно ли се прави? Изглежда ми много ефирно...

    ОтговорИзтриване
  4. Много нежна, много сватбена и в прекрасни цветове! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  5. Много е нежна. Комбинацията на цветове много ми харесва.

    ОтговорИзтриване
  6. Наистина много нежна и елегантна. Цветовете са много красиви.

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен!
Your opinion is important to me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...