неделя, 10 март 2013 г.

Картичка звезда

Още преди няколко месеца си направих шаблон-чернова за тази картичка. Видях урок за нея тук. Удвоих размерите от описанието, за да се впише в представите ми за "стандартен" размер и направих една пробна.
Докато чаках да се появи подходящ кандидат...
изненадващо бе грабната за Рожден Ден.
Тъй като за първи път правя картичка във формата на звезда, то смятам да я включа в две предизвикателства търсещи новото и необичайното:
Играта за първата Блого-годинка на Вили
Мър-мяу забавлятелство седемнадесето: "Нещо ново..."
Междувременно се досетих, че ако имате приятели или клиенти изповядващи юдаизма, то тя е много подходящ подарък, тъй като формата й реално представлява звездата на Давид. 
 
For English, please use Google translate on the side bar. Thank you!

4 коментара:

  1. Ехаа...това се казва картичка...тази е просто фантастична!!! Браво!!! Изключително оригинална е -и сигурна съм че е предизвикала фурор с това отваряне:))) Много ме впечатли:):* Благодаря ти отново за талантливото участие при мен:)))ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубава картичка! :))) Много елегантен вид си придала на картичката с тази цветова комбинация и цветята! <3 :) Браво!
    P.S.: Наистина, единствения път, когато съм правила картичка с тази сгъвка, беше за един приятел евреин по случай Коледа (Ханука)! :D

    ОтговорИзтриване
  3. Е, мила, страхотна е! Аз по Коледа правих такива, стават като 2 в 1, картичка и украса за елхата. Обаче никога не са ми се получавали толкова равни страните. Великолепна е! Как няма да я грабнат ;)

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  4. Много интересна и различна е картичката ти, а и цветовете ми харесват.

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен!
Your opinion is important to me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...