петък, 4 октомври 2013 г.

Подранили абитуриентски подаръчета за гости

 Началото на октомври сме и е много вероятно тази публикация да Ви се стори не на място, или най-малкото достаааа подранила, но... :о)))
Да, публикацията ми е посветена на абитуриентски бал или по-точно на една ранна подготовка за абитуриентски бал, който предстои през 2014г. Аз самата бях изненадана, когато с работата по него ме ангажира една страхотна дама. Тя е от онези жени, които обичат да планират и осъществяват плановете си от рано и със замах. Първо уточнихме поканите. Моделът им съм изработвала и преди, а сега можете да видите ТУК.
  Допълнително ни бяха необходими и "декоративни неща за масите" - тейбълки, поне така ги нарекохме в началото. В процеса на работа се получиха по-скоро символични, благодарствени, подаръчета за гости, които външно заприличаха на мини дипломки - сгънато листче с бандерол.
Тъй като има доста време до събитието и много неща от декорацията на масите все още не са изяснени, то размерите на подаръчетата в затворено състояние са 11/6,5 см. и спокойно биха се побрали в чиния, или в основата на чаша до нея.
 
For English, please use Google translate on the side bar. Thank you!



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен!
Your opinion is important to me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...