петък, 13 януари 2012 г.

Сърца

Как да устоиш?
Аз се предадох, борих се против нея, но... в крайна сметка се предадох в ръцете на онази страст, обхванала доста от нас, напоследък... шиенето. :о))) Явно е била в нещо като латентен период в мен, защото не бях шила от много време, от години, май... Но както казват - старата любов ръжда не хваща!
Искаше ми се да направя нещо по-различно от обичайните картички за Св.Валентин и сътворих тези ключодържатели - сърца.
ключодържател сърце
 Те взеха, че се харесаха и идеята се разви...

Посвещавам тези ключодържатели сърца на г-жа Няголова.

 For English, please use Google translate on the side bar. Thank you!

10 коментара:

  1. Много са сладки! Прекрасно си развила идеята!

    ОтговорИзтриване
  2. Ади, страхотни ключодържатели си измайсторила! Много красиви, пъстри, ярки и нежни едновременно! Супер идея за подарък от сърце! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Ох, как обичам такива малки сладурчести неща! Чудни са!

    ОтговорИзтриване
  4. Ади, много ми харесват сърчицата, които си ушила, може би заради цветове в които са. Толкова са пъстри и весели :)

    ОтговорИзтриване
  5. Аз много харесвам такива джаджи висулки подходящи за всичко!С удоволствие бих си закачила едно сърце на чантата.:)Продължавай да твориш и да ни представяш такива неща!

    ОтговорИзтриване
  6. Харесаха ми толкова много! Супер свежи и различни!

    ОтговорИзтриване
  7. Много са хубави и най-важното полезни!Прекрасни са...

    ОтговорИзтриване
  8. Ади, чудесно си се справила със сърдечната задача. Мисли отдалеко, за да ти е леко ;)) Много свежи, много закачливи...

    ОтговорИзтриване
  9. Как съм могла да не видя тези прелестни сърчица ??????

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен!
Your opinion is important to me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...