понеделник, 23 януари 2012 г.

Отново в играта

От доста време не съм взимала участие в никакви предизвикателства, но днес ще се включа в Хоби Предизвикателство №5 "Картичка без печати - сух ембосинг". Съвсем скоро разбрах за този проекта на Краси, много ми допада идеята и реших да се присъединя с нещичко. Това е една покана за сватба, която направих преди време в малко необичайни цветове. Изплозвала съм сух ембосинг, панделки от органза и сатен, а също така тагче с надпис.


For English, please use Google translate on the side bar. Thank you!

8 коментара:

  1. Много е фина и нежна тази покана! А релефът е страхотен!

    ОтговорИзтриване
  2. Освен красива и нежна е и в прекрасни цветове!

    ОтговорИзтриване
  3. Много семпла и нежна ,а в същото време изключително стилна и красива покана! Цветенцето много ми харесва .

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна покана, нежна и стилна!

    ОтговорИзтриване
  5. Присъединявам се към момичетата - СТРАХОТНА стилна, нежна, красива и в невероятни цветове покана за сватба! Особено ме впечатли оригиналното място за надписа "ПОКАНА", както и прекрасния релеф, който си използвала.
    Изключително съм щастлива, че се присъединяваш към Хоби предизвикателствата и ти благодаря за това,че се включи с тази прелест в Хоби Предизвикателство №5 "Картичка без печати- сух ембосинг"

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна! Бих искала да попитам от къде се снабдяваш с картони за картичките и поканите?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се,че ти харесва!В тази покана конкретно съм използвала картон закупен от магазинчето на Двете Елши, а основата е от комплект 100 картички+100 плика от Хобисимо.

      Изтриване
    2. Мерси за бързият отговор! :)

      Изтриване

Вашето мнение е важно за мен!
Your opinion is important to me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...