сряда, 9 май 2012 г.

От вчера публикациите ми са малко странни, но реших и днес да продължа да ви занимавам с неща, които напоследък все отлагам или съм забравила.
Така на вашето внимание е уникалната картичка, която получих от Биси - artwork. Страхотна е нали? Дори в топлите пролетни дни, това произведение на изкуството успява да ми напомни за красивата и снежна приказка, която преживяхме тази зима.
И докато съм на тема "подаръци"... да ви подсетя, че остава още малко време да се включите в интересната игра на Диляна - " Малко, но от сърце".
For English, please use Google translate on the side bar. Thank you!


1 коментар:

  1. Страхотни подаръчета си получила! Със здраве и много вдъхновение да ги ползваш :)

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен!
Your opinion is important to me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...