събота, 11 февруари 2012 г.

Вдъхновено от...

Сред нас има хора надарени с умението да вдъхновяват! Последните дни бях много вдъхновена от работата на една жена, която твори прекрасни неща и ни ги показва толкова небрежно и мило, че няма как да не ти стане симпатична. Нейното име е Нели Василева - bellnell.
Когато видях тези нещица от работата й :



нямаше как да не поискам и аз да направя нещо толкова сладко. Разрових се в интернет и намерих как да ги сътворя и аз. И ето какви подаръци за Св. Валентин направих:




Ако искате да направите нещо подобно и вие тук е урочето за картичката със свещи.


А тук за сладките пощенски кутии.
Като чели по поръчка и тазседмичното Картичкофурийско предизвикателство 102 е с тема "Репродукция", така че се включвам в него с моите репродукции.
 For English, please use Google translate on the side bar. Thank you!

7 коментара:

  1. Много хубави нещица си измайсторила, Ади!
    Само да те поправя, че вдъхновенията ти не са направени от Руми Борисова, от Нели Василева - bellnell
    http://bellnell.blogspot.com/2012/01/blog-post_31.html
    :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Маги! Веднага ще се поправя...явно не съм наясно с взаимоотношенията им! :о)

      Изтриване
  2. Ади много сладки валентинки, много ми хареса малкия пощ.плик пълен със сърцича :))

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни са се получили, браво на Нелка за вдъхновението.
    Аз между другото ги видях на живо нейните (не мога да не се похваля).
    Мина ми през ума да направя и аз нещо такова, само че реших че нямам нито време, нито материали.

    ОтговорИзтриване
  4. Невероятно красиви репродукции си направила! А тези сърчица колко сладко се подават от малкото пликче!

    ОтговорИзтриване
  5. Прекрасни са - много красиви и романтични! И аз много се впечатлих от сърцата в плик - толкова просто и толкова ефектно!

    ОтговорИзтриване
  6. Ади, кутийките са наистина толкова красиви, както ми ги описа :-) Личи си, че са направени с много любов :-)

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен!
Your opinion is important to me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...