понеделник, 2 декември 2013 г.

Добре дошъл, декември

Декември дойде, а с него и усещането за наближаващи празници. Нямам представа дали за всички е така, но лично аз яко съм пришпорила коледното си настроение тази година. Направо не му давам да дигне глава от работа. :о)))
Днес реших да Ви покажа още един от етикетите си. Той е леко ЕКО със свойте сухи листа и цветя, както и с фона от амбалажна хартия. Тези цветове много ми допаднаха, макар че отново са далече от класическите коледни комбинации. Със следващите си етикети се връщам в "правия път". :о)
Включвам етикетчето в:
В тази публикация, която е и първата ми за декември, ще си позволя да вмъкна и няколко снимки от вчерашната работилничка за Коледни картички, която проведохме в Народно читалище "Васил Левски 2012" - с. Пожарево. Беше много лудо и забавно :о)))



Благодаря на самоотвержените си приятелки Рали, Теди и Мони, които от една дума се съгласиха да се включат и да ми помагат. Както и на Горица Кръстанова - кмет на с. Пожарево, по чиято покана се озовахме там.
 
For English, please use Google translate on the side bar. Thank you!

5 коментара:

  1. Много интересна мека зима! А малчуганите са страхотни!

    ОтговорИзтриване
  2. Браво за тагчето, браво и за инициативата, Ади! Сигурна съм, че е било много забавна и полезна среща.

    ОтговорИзтриване
  3. What a fun tag! Looks like all of you were having a great time :) Thanks so much for joining us at The Shabby Tea Room!

    ОтговорИзтриване
  4. I love it , it's very elegant :) Thank you for joining us at TSTR challenge !

    ОтговорИзтриване

Вашето мнение е важно за мен!
Your opinion is important to me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...