вторник, 17 февруари 2015 г.

Пак съм тук


Здравейте, мили приятели и последователи!
След почти половингодишното ми "изчезване" аз отново съм тук.
Не, не съм си забравила паролата за влизане в блога, не ми беше хакнат от недоброжелателни хакери или нещо такова... :о))))
Чисто и просто служебните ми ангажименти се умножиха x2 и не оставиха време за нищо друго през тези месеци.
Всяко зло за добро. Това време ми даде възможност да погледна под друг ъгъл на хобито си и изобщо на свободното си време като цяло.
Сдобих се и с желание за нещо по-различно, надявам се да имам възможността да го осъществя.
До скоро...

For English, please use Google translate on the side bar. Thank you!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Вашето мнение е важно за мен!
Your opinion is important to me!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...